torsdag 4 mars 2010

Lite stressigt...

...blev det imorse när Tiril vaknade samtidigt som jag måste väcka Kiron till dagis! Men jag hade iallafall hunnit duscha...=) Tog ett djupt andetag och la upp det hela så det skulle funka ändå, och det gjorde det! Kiron hann springa upp och blöta ner min säng med vatten under tiden jag ammade och åt en macka själv för att inte svimma (man blir ju så JÄTTEHUNGRIG av att amma!!!) men i övrigt var han klar innan dess, blev lite sen till dagis men det får man ta. Så nu är lillskruttan färdigammad och söt i kläder hon ärvt efter kusinerna, Kiron är på dagis, och jag njuter av en kopp kaffe....ah!
Och dessutom så sov jag bättre inatt än igår också, härligt. Sov inte bra, lär man inte göra på nåt år, men bättre...;o)

1 kommentar:

Maria sa...

haha! Ja det kan bli lite stressigt när de är så små och deras rutiner inte synkar! Men det gick ju bra ändå! =)
Ha en fortsatt bra dag med lite mindre stress! =)

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...