måndag 1 mars 2010

Kvällsbesök av farmor, och lite klagan...

Ny vecka igen! Blir så less på snön som aldrig slutar falla...Igår kväll efter middagen fick vi besök av svärmor/farmor Haidie och Voitto. =) Roligt med lite besök! De hade med sig lite smått o gott till oss också, bla. hade de handlat lite på bokrean så vi fick lite härliga böcker, Kiron fick en pyamas och påslakansset och Tiril en gosig filt.
Kiron propsade på att farmor skulle rita Bä, vilket hon gjorde...Bä skulle också ha en pillesnopp, hahaha! Kaninen hon ritade skulle också ha en pillesnopp, tyckte han...ja, allt ska stämma, navel måste också finnas såklart!
M och Kiron är ute och skottar i den förbenade snön...Tiril ligger i babysittern och sover, jag passar på att kika lite på datorn under tiden, är väl snart matdax igen! =) Ser annars på film idag, en tjejfilm jag haft inspelad länge men inte tagit mig an än, "Stränder"...
Jag önskar verkligen att det vore vår, att RS-virus inte härjade, och man kunde gå på öppna förskolan och låta Kiron busa lite, träffa lite folk och surra. Att man kunde vara ute mer, helt enkelt! Att bara få sitta i solen en stund vore underbart välgörande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kul med besök=). men jag förstår att det måste vara tråkigt att få vara inne så mycket hela tiden, lider med dig!! ja snö, ja, det kommer bara mer o mer tyvärr..
jättesöt Kiron är som ska ha med varenda minsta detalj då=).
stor kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...