söndag 14 februari 2010

Premiär med barnvagnen, mina hjärtan, och lite annat

Eftersom det är Alla Hjärtans Dag idag så börjar jag med två söta bilder på mina hjärtan!!! =) Tiril i passande body för dagen, från Åhléns.
Jag fick en orkidé av Mattias i morse...jättefin! Pyamasbarn!
Pyamas sen M var liten, i frotté med hjärtan...mys! Kiron i sin älskade Stålmannen-pyamas.
Igår tog vi en premiärtur med syskonvagnen...härligt att komma ut! Allt tar dubbelt så lång tid att ta sig för nu, med två barn, har vi märkt! =)
Tiril ligger och kikar...var lugn och snäll hela turen, men somnade inte...
Kiron älskar syskonvagnen!
Slänger också in en bild på Tiril i lite LillSpooky-kläder, ett set med tights och omlottskofta jag sytt för nån månad sen. Sitter bra! =)
Nu väntar vi besök från min syster med familj, Tiril ska få träffa sina kusiner för första gången!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...