onsdag 5 juni 2013

Rensat lite!

Ännu en dag har rusat förbi, och nu är jag lite gräsänka igen! Maken och barnen for till stugan i eftermiddag... Själv jobbar jag till fredag, så de får ha kul utan mig så länge!

I eftermiddag tog jag itu med min garderob, eller åtminstonde började, kjolar, tunikor, tröjor, koftor och toppar har nu gåtts igenom, nästan allt sånt jag har på galgar helt enkelt. Har sen alla byxor och klänningar kvar, några sänglådor med plagg och en hel byrå...Puh! Jisses vad kläder man har egentligen! Men känns skönt att rensa bort! Barnens garderober går jag ju igenom minst 2 gånger om året men min egen blir försummad, när det börjar bli för trångt så kommer man sig för...
Ja, ibland är det skönt med lite regniga dagar för då kan man få uträttat lite "surdegar" som man borde göra...=)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...