onsdag 9 januari 2013

Sysslor och filmer.

Idag känns det lite bättre. Inte jättemycket energi och börjat få halsont men försöker ignorera det ;). Har också ofta svårt att sova, lättväckt och har svårt att somna om...=( Men men ändå hållit igång idag. 
 Har städat, och fotat och mätt tyger som jag lagt ut till salu på facebook. Måste ju inse att jag inte kan samla och samla på alla tyger, de jag säljer iväg nu är mest sånt som jag redan sytt nåt/några plagg i. 
Vi har också städat bort julen, det enda som är kvar nu är nån röd duk och gardin, som inte är super-juliga ändå men snart åker bort. 

Kiron har haft ögonlapp korta stunder idag, runt 45 min-1 timme som längst. Han försöker ju iallafall, duktig kille. 
M har besiktat bilen idag, gick inte helt igenom, var nåt med styrled fram och bromsslang... Jaja bilen kostar alltid. Kommande månad blir inte heller kul pengamässigt. =/

Nu är det lilla helgen här, jag och Mattias ska se på denna, "Cabin in the Woods" som jag velat se länge, och igår kom den i filmpaketet från LoveFilm.  

Andra filmen i paketet denna gång var äntligen "Modig" så den blir det nog i helgen när jag jobbat klart, om vi inte orkar ta den imorgon (vill se den tillsammans med barnen). 

Inkognito spelas så klart in, var ju spännande. =) 

2 kommentarer:

veronika sa...

Modig var jättebra lite spännande tyckte killarna och vart lite rädd ibland : ) Hoppas ni får en mysig helg : ) Kram

theres sa...

du verkar älska srkäck filmer lika mycket som jag. dock är jag visseligen fruktansvärt livrädd när jag ser dem ;)
Men samuel gillar verkligen inte skräckisar så man får typ aldrig se dem!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...