fredag 25 januari 2013

Sevärt!

Hej på er! 
Fy vad Tiril blivit förkyld lilla stackarn, har såndär kiknande hosta igen...=( 
Idag har jag märkt upp kläderna efter Kiron i pris, är en tjej som ska komma och kolla imorgon. Sytt litegrann och allmänt grejat innan kvällsjobbet. 

Mådde jätteilla ett tag på jobbet, vette sjutton vad det vart....hoppas det inte är nåt mysko som går!

Har ägnat mig åt lite nödvändig sömnad sen jag kom hem vid 21, och nu ska vi se ett avsnitt av absoluta favvo-serien "Supernatural". Myyyys. 

Andra favvoserien "Game of Thrones" började ju för övrigt äntligen igen i veckan, självklart har vi spelat in avsnittet och väntar på rätt tillfälle. ;) 

Fick hem ett LoveFilm-paket igår, denna gång innehöll det dessa 2 filmer: 
"The Amazing Spiderman". 

...och "The Unborn"... Rätt "gammal" men har inte sett den än...;) Och min stil som synes, läskigt ska det va! 
http://www.imdb.com/title/tt1139668/?ref_=sr_1

Så vi har en del sevärt i helgen! Imorgon är jag kompledig, skulle ha jobbat 7-16 men vi ska åka och gratta Mats och Hanna till deras giftermål, mitt på dagen så det funkade bäst att vara hel-ledig eftersom det är en bit att åka också. Söndag jobbar jag 13-20.30 så nog hinner vi se nåt imorgon kväll med. =) 

Kram på er! 

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Hmm..mådde illa på jobbet... ;) Va det verkligen Perellis test du hade länkat till? ;)

Stackars Tiril. Så jobbigt att ni är sjuka nästan hela tiden. Vi har äntligen piggnat till här hemma! Kry på skickas!

kram

Catarina sa...

Stackars Tiril! Hoppas hon kryar på sig och att du inte blir sämre!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...