torsdag 31 januari 2013

Polispost och tygpost.

Nu har jag jag en sån där härlig ledig helg framför mig, gillar såna. ;) Dessutom 3-dagarsledigt eftersom jag går på natt nästa vecka. =) 
Idag när jag lämnat barnen på dagis så somnade jag på soffan, var verkligen supertrött, kändes som om jag hade feber och rörde mig i gröt, trögt liksom. Men den lilla sömnen var välgörande, var lite piggare sen. Vaknade av att en arbetskompis ringde och sa att dagens personalmöte var inställt för vikarierna hade blivit sjuka! Så jag fick några extra lediga timmar tills kvällspasset började! =)
Sydde klart 2 plagg till skruttan under den tiden. 

Mattias tog in posten när han kom hem...Han var minst sagt förbryllad och ganska så nervös, och han öppnade faktiskt mitt brev från Polisen...Polisen? Vanurå!? Vad har jag nu gjort? Haha! Det var bara en enkät med frågor om man kände trygghet och förtroende för polisen m.m. Ska besvara den imorgon.... 
 Hade också kataloger från Stoff och Stil väntandes på mig, så imorgon blir det att försjunka i lite fina tyger...=) 
Mattias jobbar imorgon långdag för första gången på 7 månader! Hoppas att det går bra... 
Ska bli så skönt sen med fredagsmys, vi ska äta tacos, och på lördag väntar ju schlager...Mys det med. =) 
Kram! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...