måndag 13 april 2009

Påskafton massor av busiga kusinbilder!

Kiron sov inte bra natten till påskafton, låg vaken och pratade långa stunder...så vi var rätt trötta när morgonen kom! M klev upp med Kiron så fick jag sova några timmar till, sen la han sig när jag klev upp. Kiron härjar järnet hemma hos mina föräldrar, tur de har lite leksaker, men man får ju kolla honom mycket finns mycket att ha sönder eller göra illa sig på! Han fick idag också sitt livs första hårklippning, mormor fixade det! Sparat lockarna...När Kiron sov lunch åkte jag o M in till Kramfors, köpte lite påskpresenter till kusinerna och lite annat smått o gott.
Kiron var vaken när vi kom tillbaka, och snart dök min syster Maria med man Thomas och barn upp. Wilma var påskens sötaste lilla "kärring"! =)
Här får Kiron sin påskpresent av Wilma...en snygg munkjacka. Det svarta fåret är från oss!
Barnen fick söka reda på sina ägg från mormor o morfar, och fick oxå varsitt mjukisfår av oss.
Blev lite dans för barnen, Kiron älskar verkligen att dansa, blev jättesur om musiken slutade eller vi försökte lyfta honom nån annanstans.
Kiron jämför sin och Moas mage...=)
En massa god mat hann vi också med, såklart!

Synd att vädret inte var det bästa denna dag, dimmigt, rått och kallt!!! Men när barnen somnat tog jag, Maria och mamma iallafall med oss Bruno-vovven och gick en promenad.
Väl hemma igen blev det lite Ord-Yatzy, var kul men tog lite tid när vi var så många. Haft en jättebra dag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...