onsdag 22 april 2009

Osis!

FAAAAAN!!!! Kameran är paj igen!!!!
Verkar som om vi trots att vi blivit mer försiktiga med att låta Kiron få tag i saker o ting, misslyckats. Kamerabatteriet sattes på laddning igårkväll, han kom åt det vid ett tillfälle och smakade direkt på det...Verkar blivit kortslutet eller nåt för kameran går inte alls att starta. Så nu kan det nog bli lite tomt på bilder här igen, för ett tag. Får se när vi kan ta oss till Birsta för att lämna in på service. Jag får panik vid tanken att vara utan kamera!!!
I rättvisans namn var det Ms fel första gången kameran pajade, nästa gång dängde Kiron den i golvet, och nu detta...
Jag satt uppe till närmare 02.00 inatt och la ut auktioner...Ville få ut alla sparade undanlagda kläder på en gång, orkade inte dela upp dem, så nu har jag runt 37 auktioner ute!
Nu har M gått ut på promenad med en kompis, Kiron ligger ute i vagnen och sussar, jag tror jag ska dra fram symaskinen en liten stund och se hur mycket jag hinner...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...