lördag 4 april 2009

Dagen så långt...

Har hittills idag inte gjort mycket, när jag vaknade hade jag feber och mådde urkans, förkylningen slagit till ordentligt, snuvig och ont i halsen. Men vi SKA gå ut och äta ikväll!!!
Har inte varit på stan, blev en snabbis till Erikshjälpen bara, mycket folk där på lördagar, jobbigt att komma fram!!!
Mattias hittade en skinnjacka han gillade, så det kom vi hem med. Måste försöka hinna rundan på H&M och Lindex, ev. Åhlens, här i stan för att hitta fodrade regnkläder till Kiron som jag skrev igår. Byxor och handskar ska inköpas! Här i stan är det väl bara de tre affärerna som har barnkläder...Hinner vi inte idag blir det en tur på måndag, fast han skulle egentligen behövt dem redan då skulle jag tro.
Nä nu ska jag dra fram symaskinen en stund.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...