måndag 20 april 2009

Grease is the word!

Häromkvällen såg vi gamla godingen Grease, en sån där film man måste se med jämna mellanrum! Jag blev då inspirerad att snoka runt efter Grease-mode, verkar vara ständigt aktuellt.
Det här hittade jag på de största dam-butikerna som finns här i Härnösand (deras web-sidor, då)!

H&M
LindexÅhlensJag skulle inte tacka nej till någon av de här plaggen, är så snygg stil!!! Möjligen de skyhöga klackarna då för det är bara att inse att jag inte kan gå i såna (dessutom är jag så lång själv så jag skulle se ut som en flaggstång...men det hindrade mig inte när jag var yngre...)

Vera.nu kunde jag inte hitta på nätet...

Gina Tricot finns inte här i stan men jag kände bara att jag måste visa ett litet underbart bidrag från dem!!






1 kommentar:

Nikita sa...

Ny tävling hos mig,
presentkort hos Elvis-elina
märken som nova star, diesel, mee to, name it,
didrikssons, laban mf
Tävla gärna: http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-elvis-elina-presentkort-200-.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...