torsdag 9 april 2009

Många bilder på skärtorsdag!

I eftermiddag åt vi äggmackor (mums tyckte Kiron oxå!) Denna äggkopp har jag ärvt efter min farmor! Sen for vi och handlade lite, usch vad mycket folk på Coop!

Handlade förhoppningsvis klart inför påsk!

Hem sen, lillen fick äta medan jag lagade mat, lite bus hann vi med också! Här är vårt nya fina påskris. Blev alla möjliga färger! Kiron fick också öppna påskägget från oss, tänkte att han lär få av mormor o morfar mfl. i helgen så vi kan dela upp det lite! Hans ägg innehöll en boll och tre nya nappar, han blev jätteglad, lekte med bollen resten av kvällen, när han inte satt med oss.

Mamma sitt inte bara där och fota , hjälp mig öppna napparna!!!

Vi fick besök av fyra påskkärringar också, de sjöng en liten fin sång och vi gav dem lite godis.

Sen åt vi den goda maten jag gett recept på nedan, supergott!

Har sen haft TV-kväll, ätit för mycket godis (bara vi inte Kiron!) och sett bla. Benknäckargänget som går på 6:an. Godis är så gott!!! Vi har faktiskt haft några "rensar"veckor då vi inte ätit godis eller chips, har varit riktigt skönt, men vi tänkte att nu är det ju påsk, förhoppningsvis kan vi låta bli sen igen!

Kanske blir lite tyst här i bloggen några dagar sen, eftersom vi ska bort till familjen över påsk!

1 kommentar:

Tess trött tokig morsa sa...

låter som en lyckad påsk för er

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...