onsdag 8 april 2009

Kiron 18-månaderskontroll

Nu har M och Kiron åkt iväg på BVC för Kirons 18-månaderskontroll och vaccination mot bla. Röda Hund. Stackars lille bli stucken. Men det går nog bra! Återkommer väl senare idag med vikt och längd osv. Spännande, var ju ett halvår sen sist!!!
Längdkurva för pojkar...Tror Kiron var 77 lång vid 1 år, lite över "normal"...

Som ni ser har jag gått med i lite nya tävlingar, kanske kommer fler sedan i eftermiddag, vi får se. Jag ska på möte kl. 17 på jobbet, vi ska förhoppningsvis få lite info om nedläggningen av en avdelning och hur vi påverkas av det.


Vill ta en liten shoppingrunda och hitta lite fint påskpynt, har lite här hemma men jag vill ha andra färger! Vi får se när det hinns! Idag är jag sugen på äggmacka...konstigt vad sällan åtminstonde jag tar mig tid att koka ägg och njuta på en macka med kaviar eller som det är, är ju så gott!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...