tisdag 26 februari 2019

Vårdkasen 17 Februari. =)

Hej hej! 
Nu är det mycket i skolan igen. Hinner inte riktigt med att blogga. Men jag ska inte beklaga mig mer utan skriver när jag hinner och har lust ;)


Förra söndagen, alltså den 17e dagen efter Tirils kalas, tog vi en favorit i repris och grillade lunch på Vårdkasen och åkte bob! 




Samuel och Wilma passade på att åka slalom, dom som kan! Haha skulle gärna lära mig men jag är lite åkrädd också. 


Solen värmde gott och det var mysigt att grilla. Ni ser ju bara vad Tiril mår. ;) 

Den här senaste veckan har det tinat massor, men just nu är det mest isbana ute. Nästa vecka har barnen sportlov, hoppas att det finns nåt att göra ute då ändå! ;) Jag har skola tre dagar men barnen får ändå ledigt hela veckan eftersom de kan vara hos/med mor och farföräldrar, guld värt!! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...