onsdag 20 februari 2019

Nya kurser, rens och hjärtefint.



Hej hej! 
Jag har nyss börjat två nya kurser parallelt på skolan, sjukdomsklassificering med koder, och Medicinsk dokumentation. Vi har också i det en del datorkunskap och fingersättning (som jag faktiskt redan kunde, lärde mig det från början när jag började hålla på med internet. ;)) 
Sjukdomsklassificering är i sig en speciell historia, alla olika diagnoser och skador har olika koder som vi ska skriva i journalerna. Det finns också koder för exempelvis skada var man befann sig när skadan skedde och på vad (motorsåg på hemtomten ex.). 

Sen har jag också rensat tygförrådet. Är maaassor med tyger som bara blivit liggande och jag syr ju så himla sällan nu och behövde rensa massor. Behåller lite att sy av till mig och barnen.
 

Alla hjärtans dag blev det bl.a. lite extra gott att äta. Här glass med choklad & lakritssås! 



Barnen hade gjort så söta kort!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...