torsdag 30 november 2017

Svärfars födelsedag och lite annat.



Galet, snart slut på November och imorgon får barnen öppna första luckan! Hänger inte med. Försöker spela julmusik för att komma i lite stämning, funkar väl sådär. Men i helgen ska vi ta upp stjärnor och sånt så det blir väl bättre då. 
Vi har gjort det enkelt (men dyrt) för oss i år och köpt varsin Legokalender till barnen... 

Förra tisdagen, den 21:a, fyllde svärfar Roger 64 år. Vi blev bjudna på god middag och fika. Kusin Clint var också där! Han växer så det knakar! 

 Syns ändå att de är kusiner va?? =) 


På Black Friday var jag ner på stan med Theres och Lisa, tokshoppade inte men blev några julklappar (jättestressad över julklappar i år, så sen!!) och så åt vi lunch på Kina, var jättelänge sen sist jag åt där! Såå god buffé! Speciellt sushi, nomnom! 

Helgen som var hade snön smält bort igen, var ju storm i torsdags. Tjejerna var stolta när de fick gå på promenad med fina Nikki som Horns var hundvakt åt. 
Ja, hinner inte blogga om allt vi gjort såhär i slutet på månaden, är vardagar som avlöser varandra och jag har grejat på mycket här hemma med rensning, inne i värsta rensarmanin. Skönt!!
På jobbet försöker jag alltid komma ut och få lite friskluft på rasten (vi har bara 30 min), tycker jag blir piggare av det än att ligga på soffan i personalrummet. Och ibland är rasten kvällstid kring 18-19, då kan det se ut såhär om man har utsikt över stan. ;) 
Nu ska jag sova, morgonpass imorgon! Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...