fredag 14 juli 2017

5-årig bröllopsdag!

Hejhej! 
Nu har jag bara några få dagar kvar av semestern för denna gång, har ju en vecka i Augusti också och det blir en liten mjukstart nu till veckan med en kväll och sen tredagarnsledig, jobbhelg med roligheter ändå och sen tredagarsledigt igen... Även om det är den kortaste semester jag haft på år och det nästan känns som om sommaren är slut så är det ju halva sommaren kvar, huvudsaken Mattias är ledig så finns det mycket roligt att hitta på ändå!! =) Men jag föredrar helt klart sen semester framför tidig, men vi får ju oftast inte välja utan måste turas om .;) Jag har iallafall haft en rolig, aktiv och härlig semester! I onsdags kom vi hem från vår semestertripp med barnen och familjen Horn! Skriver om den snart!

Idag firar vi 5-årig bröllopsdag! Träbröllop!
 Tiden går så fort! Jag vill gärna göra om allt igen, det var en så otroligt rolig och vacker dag som man aldrig ville skulle ta slut. Och mycket har vi hunnit sen dess också, lika kär nu. Älskar denna man av hela min kropp och själ, han är min klippa, min bästa vän och min tryggaste plats! 
Ikväll när barnen är i säng ska vi fira lite med skaldjur och bubbel (sniglar, musslor och räkor). Mums! 





Här finns fler inlägg om vårt bröllop. ;) 

1 kommentar:

Maria sa...

Ja herregud vad tiden går fort, tyckte också det precis var ni gifte er! Stort grattis på er bröllopsdag! Ni ser väldigt fina och lyckliga ut på korten. Förstår att det var den mest romantiska dag någonsin! Många kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...