söndag 18 augusti 2013

Helg!!

Vi har haft en härlig helg!!
Barnen har båda lekt med grannkompisarna, vädret blev ju bättre så vi har varit utomhus en hel del. =)


Lillkusin Robin kom förbi på fredag och badade en stund med Tiril. ;)

På fredag hade vi också tacoskväll med grannarna, mot kvällen blev det lite spel, "Upp till bevis"! Länge sen sist!
 Lördag var jag och Kiron iväg på bla. Erikshjälpen med Theres och Wilma...blev ovanligt lite fynd men trevligt ändå. På eftermiddagen hade vi bokat in kombinerad kräft/grillmiddag med dem (Horns) och det var trevligt det med! Alla var rätt trötta så vi bröt upp rätt tidigt, blev lite film i sängen för mig och M när barnen somnat, "The Expendables".
Idag har vi varit förbi hos Samuel och Theres och grattat Samuel en sväng.
I övrigt har jag mest sysselsatt mig med att fortsätta rensa barnens garderober, i stort sett klar med Tirils nu, och ska ta Kirons imorgon..Herregud vad de har kläder! Jag får fullt upp!
Jag och M har haft en liten premiär ikväll, att se film ute i uterummet, blev "The Conjuring", sevärd rysare som gett mig lite chills nu! Får se om det blir en god sömn inatt. God natt på er!


1 kommentar:

Anonym sa...

ser att ni haft en fin helg igen=).

skönt att rensa ur barngarderoben, det skulle jag också behöva göra!! de har mer än nog av kläder just nu, Noah är lite irriterad när han inte kan skjuta in lådorna;-).

kramisar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...