torsdag 22 augusti 2013

Böcker och vitt vin...

Idag har jag gått igenom vilka kläder barnen vuxit i av det vi haft sparat, och byrålådorna hos Tiril blir seriöst lika fulla igen.... Men klagar inte! ;) Nu går tvättmaskinen varm!
Skönt att äntligen vara klar med detta klädfix för denna gång, vilket pill och grejande det är med allt, tar tid!
 
Jag och M sitter nu i uterummet och läser och dricker lite vitt vin, kramar det sista ur denna ledighet och denna sommar/tidig höst... Mys, älskar uterummet och bättre kommer det bli ;)
Denna bok läser jag just nu, jag har ofta flera böcker på gång samtidigt, eller åtminstonde två, en i pappersform och en ljudbok.
Idag lyssnade jag klart på Sofie Sarenbrandts "Vecka 36" på ljudbok, den va bra! Även om jag föredrar böcker i pappersform så funkar ljudböcker också, fördelen med dem är att man kan dona med annat samtidigt, som tex. nu sortera kläder, laga mat m.m. Annars lyssnar jag alltid på ljudbok på väg till och från jobbet.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...