torsdag 30 oktober 2008

LÄSA BOK ÄR MYSIGT!

Lillen slocknade redan vid 19.40 igårkväll!!!´Han var helt slut, jag tänkte att det skulle bli jobbigt inatt för han brukar inte somna så tidigt, men. Jag såg inspelat Desperate Housewives klart, sen kröp jag ner i sängen och låg och läste bok i 2,5 timmar!!! UNDERBART! Han har sen sovit relativt bra inatt, kan inte klaga. Tänk om man fick läsa så mycket varje dag!
Idag kommer ev. mina föräldrar förbi igen, antingen idag eller imorgon.
Nu på morgonen har Kiron stapplande tagit några steg helt själv utan att jag "pushat på" bland sina leksaker, medan jag satt och åt frukost och såg ännu ett inspelat Desperate Housewives...Spelar in det mesta vi vill se och ser det efter istället! =)
Imorgon kommer älsklingen hem! Vi ska ha myshelg, var meningen vi skulle ut och äta i helgen men det får bli längre framöver istället.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...