söndag 18 juni 2017

Lite smått pyssel!

En lång och händelserik helg är över, jag har verkligen inte haft tid med datorn. Så brukar det ju bli på sommarn och semestern, och jag har nog börjat ställa in mig på semestermode tror jag. ;) Trevlig helg har vi haft iallafall, mycket socialt och fullt upp! =) Skriver mer när jag hinner, om barnens skolavslutning också. 


En av Kirons favoritpedagoger går i pension nu, och Kiron fick välja ut en blomma till henne, så köpte vi en vanlig vit kruka och skrev och ritade på den med porslinspenna. Han ville att hon skulle få något mer "beständigt" och krukan blev ju bra. ;) 

Mer pysslat är att han fick ta hem denna som han sytt på syslöjden, en Ender Colossus som heter Endykol. ;) Visst är han duktig, jag är grymt imponerad!!? 
Nu är det dags att skutta i säng, imorgon är jag barnvakt åt Alvin och Wilma ett tag också eftersom fritids är stängt, sen kommer M hem och byter av mig då jag jobbar kväll... Tre arbetspass kvar, semestermode som sagt! Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...