söndag 11 juni 2017

Kusinkalas, tandläkare och träning.


I torsdags fyllde barnens kusin Wilma 10 år! Hon och Kiron är ju födda 2007 båda två. ;) Stort att fylla tvåsiffrigt! 

Jag och barnen fick åka med mina snälla föräldrar, Mattias jobbade över och kom nån timme senare. Båda mina systerdöttrar har blivit så himla stora, hinner inte med! 10 och 13! 
 Barnen hälsade på deras kanin Hugo! Haha så här såg det ut för 6 år sen (länk). ;) 

I fredags var jag med Tiril till tandläkaren för rutinkoll. 

Hon var så duktig. Vi frågade om hennes framtänder och det var fortfarande helt normalt att de inte kommit ännu, hon slog ju ut dem som liten om ni minns?  Och allt såg bra ut i övrigt. =) 


Denna veckas träningspass har varit ganska varierade, har både joggat, tränat pilates, crosstrainer, motionscyklat och styrketränat armar axlar bröst och rygg. Nog för att jag brukar variera passen, jag kör aldrig samma träningsform två gånger på samma vecka typ, men det var längesen sist jag körde Pilates! Stillsam motionsform men ack så skön och bra muskelträning! 
Ja, jag är en sån där irriterande person som delar mycket av min träning på facebook, men det är ett sätt att peppa mig själv så bare with me! ;) 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...