tisdag 20 juni 2017

Inflyttningsfest hos bror och Kikki!

Hej! 
I lördags var jag och Mattias på inflyttningsfest hos min bror Johan och Kikki som köpt deras första hus tillsammans. =) De har bott sen December men haft mycket att fixa. Det var vi, syster Anki med hennes kille och så de flesta av Johan och Kikkis närmsta vänner som vi ju mött förr på t.ex. bröllopet. 


Det blev lite lekar: kubb, stövelkastning och äggstafett och vi delades upp i två lag. Mitt lag vann! ;) (M var inte på samma, hehe! ) 
Andra laget!

Här kan ni se lite av huset också. ;) 



Jag och syster Anki (vår syster Maria och fostersyster Linnea var inte där). 

Jag och svägerskan min! 


Emma, jag och så syrrans kille Msaod efter vi fått medaljer och sprungit genom konfettiregn! ;) 

När det blev för myggigt och vi lekt klart gick vi in istället och fortsatte festen. 
Haha Anki försöker öppna en trög mousserande! 


 En garde! 
 Lite dans och allsång hanns också med, roliga människor och en riktigt rolig kväll! Dagen efter var jag rätt pigg, men M var rätt mör hela dagen, haha! =D 
Och ungarna hade haft det jättebra hos Horns, i princip hela helgen! Skönt med sommarlov! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...