torsdag 15 juni 2017

Den bästa tiden.


Vad jag längtar till semestern när jag är på jobbet! ;) Otålighet liksom. Den bästa tiden är nu, det är så härligt ute! Blommor överallt, luften luktar så gott och det är ljust nästan dygnet runt.   Grodynglen har kläckts! 

Det blir ganska mycket promenerande. I förrgår tog vi en superskön kvällspromenad, jag har en liten stig jag brukar gå på och det är så otroligt grönt där nu, som en liten regnskog. Familjen blev också lyriska. =) 






På skolgården finns en vacker hägg med lite lämpliga klättergrenar. 




Igår och idag har det varit jättevarmt ute. Jag var ledig igår så hann sola lite, och fixa i trädgården och uppfarten när det blev för jobbigt att ligga stilla. Skönt med en soldag, länge sen sist! 
Idag började jag 12 så hann inte så mycket före, fick lite sol på jobbet dock då vi grillade hamburgare ute till lunch. =) 
Nu har jag kompledigt imorgon för barnens skolavslutning!! 
Tre pass kvar till veckan! 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...