torsdag 9 februari 2017

Meet Draculaura!




Till Tirils födelsedag hade jag sytt lite, i år blev det mest utklädningskläder. ;) 
En sak hon fick var Monster High-dockan Draculaura. =) Jag köpte också en dräkt med topp, peruk och nätleggings på Tradera, sen sydde jag kjolen själv och gjorde textiltryck på ett par strumpbyxor för att efterlikna stövlarna! 




Inne på temat så har jag även virkat ett par döskalle-torgvantar till henne, hon ville ju ha såna när jag virkat åt mig själv i höstas. =) 

Jobbat 12-20.30 idag, nu blir det kasta sig i sängen, imorgon ringer klockan 5, arbetspass till 12 och sen RUS-samtal med chefen 1,5-2 timmar innan hemgång för att pyssla och fixa lite till lördagens kalas. Ledig helg! 

1 kommentar:

Maria sa...

Åh så söt Draculaura! Vad duktig du är! Ronja hade också en period då dessa dockor var populära och hon blev bjuden på kalas då de skulle klä ut sig och hon valde också Draculaura, och vann faktiskt kostymtävlingen! Länkar till hennes bild! :) http://maria-minvardag.blogspot.se/2013/11/helgens-festligheter.html

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...