onsdag 8 februari 2017

Tirils 7-årsdag!

Igår var det ju skruttans efterlängtade 7-årsdag!
Traditionell väckning med sång, paket och rosa munk! ;) 
Hon fick som mammasytt födelsedagsplagg en topp med vattenfallsringning att ha över tröja eller linne.  
Jag städade lite medan de var i skolan. När jag hämtat barnen kom Christina som första gäst, äntligen fick Tiril öppna mer paket med superfin present! ;) Mattias kom strax hem han också så hon kunde öppna paket från oss. 
Årets tårta! På lördag blir det med My Little Pony. 

 Strax efter Christina gått kom farfar och mina föräldrar, nästan samtidigt. Haha glad tjej fick bl.a. en åkmadrass, rooosa! 

Hon hade också några paket från oss kvar att öppna. Haha lyckades i år igen att fånga öppnar-min, jag älskar det! =D 

 Mer fika! 
 Sen kom min bror Johan, Kikki och Robin, kusinbus! Visst är raringarna snygga i sina dräkter? 
 När de andra åkt blev det tacos som Tiril önskat till middag, med mina föräldrar.  
 Trött men uppspelt tjej fick sen krypa i säng inom kort. Hon har haft en jättefin dag. Fått så mycket fint och som hon önskat sig, hon har nog svårt att välja favorit av presenterna. ;) Hon fick av oss, familjen Wusch, farfar, Marianne (hon hade lämnat paket förra veckan), mormor & morfar, och morbror Johan med familj: åkmadrass, Lego Elves, pennor, fotbollsspel, stickningskit, pussel, pysselbok, 3D-bok, Nintendo DS-spel, Elsafigur till Disney Infinity, Winx-docka, Equestria MyLittlePony-docka, Monster High-docka, godis, presentkort på Kramfors Handel, kläder och utklädningskläder både hempysslat och köpt. Tack allihop för jättefina presenter!! 
På lördag blir det kalas för kompisarna, och kanske mer uppvaktning av släkten då några inte kunde komma igår också, vi får se! 


1 kommentar:

Maria sa...

Grattis till Tiril i efterskott! Mycket fina presenter, hoppas hon var nöjd med sin dag som hon så sett fram emot! :)

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...