torsdag 16 februari 2017

Pluggstart!



Idag har jag varit aktiv hela dagen i princip, fötter och ben värker efter allt promenerande, stående och träning! Jag gick bl.a. ner på stan och lämnade min gamla skolbok och hämtade ut min nya, sprang runt i några andra ärenden också innan det blev promenad hem igen. När jag kom hem och röjt bort lite fredagssysslor blev det att börja läsa litegrann... Blir nog bra det här också! =) Det verkar vara en jätterolig kurs. 

Lagade maten (risgrynsgröt) innan jag hämtade barnen, blev sen ett crosstrainer-pass innan M kom hem. Och efter maten så tog jag mig ett bad! Var länge sen sist. Jag har ju lite helg nu, är ju ledig imorgon. =) 
 

 Jag och Mattias har sett lite film, "In the heart of the sea" Den var inte sevärd, inte fantastisk men ok. 

Nu sitter jag och småkikar på en rysare på Netflix, "Dark summer".

 
Men jag tror faktiskt jag ska avbryta nu och lägga mig, är väldigt trött! Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...