torsdag 23 februari 2017

Selma-halskrage mönstertips och friluftsdag!

I tisdags före det började toksnöa stickade jag lagom klart en "Selma-halskrage" till Tiril. Perfekt nu när det varit blåsväder och kallt. 
Garnet har jag köpt på Rusta, och mönster finns lite överallt men jag har följt gratis-varianten hos Järbo Garn! Prova du med! 


Idag har barnen haft friluftsdag. Tiril har varit och åkt skridskor på Högslätten, men Kirons grupp valde att åka till badhuset istället och bada och mysa på relaxen eftersom vädret varit så svajigt. Båda barnen har haft en härlig dag iallafall! =) 

Själv har jag jobbat delat. Yay, äntligen gjort sista kvällen på några veckor. less nu när det blir så intensiv schemaperiod. Imorgon blir det kortpass på morgonen, sen är jag ledig! Skööönt! 

Kiron tog hem ett konstverk idag. Han har syslöjd den här terminen! =) 
Godnatt på er! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...