söndag 12 februari 2017

Liten sjöjungfru och Peter Pan!

Hej på er! 
Helgen har bara sprungit förbi i rasande fart! Vi hade barnkalas igår, vi har haft besök idag också och nu är det strax måndag igen! 
Har massa bilder att lägga ut men jag hoppas att jag hinner med det imorgon. 

Idag har Tiril haft sin nya sjöjungfru-dräkt som jag sydde åt henne till födelsedagen. Riktigt riktigt nöjd med denna, klappar mig på axeln och tycker jag är duktig faktiskt. Har pratat om att jag måste börja bekräfta mig själv mer, även om jag ofta är nöjd med det jag syr så tar jag inte riktigt in det i mig själv. Så, visst blev den fin!? 

Ikväll har vi haft mer filmmys med barnen, vi såg på "Peter Pan" från 2003, som jag råkar ha på DVD men faktiskt inte visste fanns med svenskt tal. Men Kiron hade sett den på skolan och då rotade jag fram den, såå mysig film, Tiril satt som förtrollad! Sagt det förut och säger det igen, svag för Peter Pan-sagan.  

Nu sitter vi och kikar på "Before I wake" innan läggdax. Jag är väääldigt trött, har varit trött hela helgen trots dagslur så sen blir det direkt i säng... Vet inte vad det är med mig, men sover inte så bra på nätterna. Vaknade ganska tidigt imorse trots att jag kunnat sova hur länge som helst i princip, kunde inte somna om. 
Godnatt på er! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...