tisdag 20 januari 2015

Prenumerationer!

Sen Kiron var liten har jag prenumererat på "Vi föräldrar"... Ett tag hade jag tom en årsprenumeration gratis då jag vunnit det i tidningen.  
;-) Så jag har ju varit en trogen läsare.  Men nu tycker jag barnen vuxit ifrån åldersgruppen vars föräldrar tidningen riktar sig till,  så jag sa upp prenumerationen.  
Kanske hade varit smart att spara de pengarna därmed men jag är ju också en sytok,  så jag slog istället till på 3 nr av Allt om handarbete för 129 kr,  så får vi se om jag fortsätter sen. Tidigare har jag bara köpt nåt nummer då och då.  
Idag kom prenumerationens första nummer! :-D 
 
Nu prenumererar jag alltså på denna tidning som kommer en gång i månaden tror jag,  och "101 nya idéer" som kommer runt varannan var tredje månad? 
 
Har jobbat ikväll,  nu ligger jag sömnig och nyduschad i sängen och ska läsa nån sida i min bok via Mofibo-appen, "City of fallen angels". Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...