måndag 19 januari 2015

Ledig måndag.

På vardagar föredrar jag alltid att kliva upp före barnen så jag hinner äta frukost i lugn och ro, läsa bok och andas en stund, jag behöver det också eftersom jag har så himla dåligt morgonhumör. Håller på med "Femtio nyanser av frihet", känns bra att jag hinner läsa ut serien innan filmerna kommer. 
Imorse vaknade jag dock kring 3,45-tiden och kunde sen inte somna om. Ms klocka ringde 5 och min 6. Hepp. Förstår inte varför det blir så. 

 Tog iallafall en lur efter att vi lämnat Kiron på skolan och Tiril såg film, så kände mig lite mer i nuet sen.  

Mattias hämtade dessa fina kronor och en lovande bok på väg hem från jobbet. Köpt dem på facebook från en och samma säljare. =) Like på det! 
Själv har jag sålt en golvlampa idag så ligger ändå lite plus, hehe!


Här är denna veckas matsedel, nu ska vi komma igång med det igen! Jobbar 4 kvällar den här veckan så äter hemma 3 alltså.... 
Nu sitter vi och ser på "True Blood", Mattias sitter på träningscykeln. Själv var det över 1,5 vecka sen jag tränade sist, så frustrerande! J-la halsont! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...