torsdag 16 augusti 2012

Ser tillbaka på semestern lite. =)

Nu har jag avklarat mina 2 första arbetspass...var gryyyyymt trött imorse när klockan ringde 5.45, hade så svårt att somna igår kväll, och sen var Tiril vaken en del inatt... Men det gick bra på jobbet ändå, full fart, varit tyngre nu på eftermiddagen när tålamodet tryter för man är trött.

Har sorterat skorna, barnen kunde fortfarande ha fler skor än jag trodde. =)
Vilket underbart väder vi fick idag, jag bytte om till bikini direkt när jag hämtat barnen!! De två och jag var ut på en mysig promenad ikväll medan M vilade. =) 
Nu sitter vi och ser film och barnen sover. Vi ser "John Carter".

Jag ser tillbaka lite på semestern, har varit ganska fullt upp men även en del relax... Vi var ju efter bröllopet i Leksand, och Tomteland, sen har det blivit en del stugtid, och så kräftskivan...


Besök i stugan!

Kiron fångade massor av grodor under tiden i stugan, till Tirils stora lycka, hon tyckte att de var för läskiga att ta i men roliga att se på.  


Cars-båt som de fick av Carina och Roger.

Fiske blev det, Kiron fick en massa små abborrar och en mört...

...och vi upptäckte att Hugo gillar färsk fisk. =)




En del smultron-promenader blev det också.

Tiril föredrog poolen att åka båt i. ;o)
I helgen är jag ledig, fredag lördag söndag, för till veckan går jag på mina nattveckor... Har en del att ta itu med inför bytardagen.
Bye bye! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...