söndag 26 augusti 2012

Lite nätshopping!

Så var helgen förbi! Jag jobbar inatt, sen är man ledig 2 nätter igen. =) Denna dag har också bara flugit förbi! Inte gjort mycket nytta alls, bara skrotat hemma. Sytt litegrann, håller på med en hög dregglisar men för tillfället är det som om varenda gång jag sätter mig för att sy så måste jag bryta strax för nån vill att jag ska göra ditt eller datt, är det inte ungarna så är det mannen eller katterna, haha!
Skön träningsvärk har jag iallafall idag, efter gårdagens zumba-pass, trodde jag kommit över träningsvärken men tydligen inte, nice. (Ja jag gillar träningsvärk för det mesta, då vet man att man gjort nåt nyttigt! ;o))

Igår kväll gjorde jag av med pengar! La in en beställning hos Jotex som hade erbjudande om en vara 50% rabatt och fri frakt på hela beställningen...Och så hade de ju även rolig rea. Så det blev detta;
Ett ljushus som vi tänkt ha uppe i vårt sovrum när det piffats upp.
 En meter linnebeigerandigt tyg som jag tänkt sy lampkjolar av.

 Och ett påslakansset till Kiron, 5-årspresent! Han är ju galen i robotar så det passar ju finfint. Köpte också 5-metersklippet av denna så han kommer få matchande gardiner och kuddar också! Kanske även syr nån av robotarna som en kudde/gosedjur, verkar vara bra storlek för det. Jag gillar verkligen inte att sy gardiner men har ju lite tid på mig till Oktober så borde hinna. ;o)

La igår också in beställningar hos Stoff och Stil, lite bastyger som behöver fyllas på + ett trikåtyg med skalbaggar som jag ska sy en tröja till Kiron av. Beställde också ett hemligt tygpaket hos JNY som har fri frakt i helgen!

Imorgon ska jag göra av med mer pengar! Ska fixa månadens räkningar, alltid lika kul syssla eller hur?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...