fredag 31 augusti 2012

Kiron fått sina glasögon, födelsedagsfirande och fredagsmys!

Idag hämtade vi ut Kirons glasögon, gick snabbare än vi väntat oss att få dem klara!
Han har haft dem på sen dess, de justerade dem där men glider ner litegrann så behöver nog justeras lite till. Han la ifrån sig dom när han lekte hos Molly och Robin, och kikar lite över kanten, men det är ju helt klart en vanesak. Fin är han iallafall! Gokillen.
 
Fina Star Wars.
 
Vi var också och firade Robin på sin 5-årsdag, stora killen! Han hade fått fina presenter, och av oss fick han en Spiderman-dräkt med muskler, som Kiron valt ut, och tatueringar. =)
Här sitter Tiril och kikar på när Robin spelar sitt nya Nintendo DS.
Blev ju lite tårta och kaffe och surr på det, längesen vi sågs nu. =) Och på söndag är Kiron bjuden på pojk-kalaset.
 
Dessa 2 finner alltid varandra snabbt, småbusar.
Nu sitter jag och Mattias och ser på "Cowboys and Aliens"...jag har bara svarat på lite mail osv. på facebook, många mössbeställningar nu, kul! =)
Nu ska jag logga ut och slappna av resten av kvällen!
Imorgon blir det bytardag på Brännaborg, och sen åker vi till mina föräldrar för Kräft/Surströmming och övernattning, åter på söndag.
Ha en fin helg!

1 kommentar:

Maria sa...

Hittade din sida av en slump, först vilka fina namn dina barn har. Sedan det där med glasögon, jag har haft mina sedan jag var 7år och är idag vuxen. Till slut märker man inte att man har dem på sig.

//M

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...