tisdag 28 augusti 2012

Mer nätshopping och nasty little bugger...

 
Det blev lite mer nätshopping igår, då jag via mailen fick erbjudande från H&M, vissa plagg 50% t.o.m. torsdag . Var in och kikade och hittade 3 plagg till Mattias. =) Hans tur denna gång. ;o)
 
 
 
I brevlådan igår landade också ett paket med kläder, begagnade som jag köpt på facebook, av en annan sy-tjej, "Fridoli". =)
 
Och idag fick jag mitt hemliga tygpaket från JNY! 3,5 m tyg i olika varianter, en glad överraskning vilka tyger jag fick! =)
 
Mindre glad överraskning var igår kväll när M klappade Tengil och kände nåt på hans rygg...Blääääää! En fästing! Blir så illamående av dessa äckliga kryp med sin små spretiga ben framtill. Spolade ner den i avloppet, bye bye!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ursch fästingar!! Våra katter har dock varit väldigt fästingfria i år. På en akktten har jag tagit 2 och på den andra ingen.. Däremot fick jag plocka en på sambon häromdan... =(

Har oxå tokshoppat på nätet, dock inte till min sambo så mycket utan mer till mig och edward =)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...