onsdag 3 februari 2010

BF+12 dagar, nånting händer...Och Moa fyller 6 år!!

Sov dåligt även inatt, eller, sov gott fram till 5-tiden men låg sen bara vaken, kunde inte sova. Klev upp och läste till slut, och la mig igen när M och Kiron klev upp. Somnade om nån timme.

Sen när jag klev upp gick slemproppen! =) Är nog säker på att det var den. MEN, det kan fortfarande dröja dagar enligt alla fakta överallt. Men det händer något!!! (Fanimej på tiden!) Jippi! Här kan du läsa fakta om slemproppen!!Kiron har målat lite, fick en rolig Byggare Bob-tidning av mormor o morfar igår...=) Pappa har som synes varit och hjälpt till, jag har inte en 2-åring som kan måla innanför kanterna än, haha! =)
Mattias kände lite stress och kom sig för att höja ribb-botten på spjälsängen imorse, så nu är det oxå fixat.

Idag fyller min söta systerdotter Moa hela 6 år! Vi kan tyvärr inte uppvakta idag för lillasyster kusin har precis haft magsjuka och det känns onödigt att riskera nåt när vi ska in på sjukhuset snart. Men såklart ska hon få presenter så snart vi kan! =)

Ikväll ska jag på Blingo-party hos Ia, får se om det blir nåt till knyttet.

Ska bli kul. Jag vågar knappt följa med och handla längre för alla håller reda på att man inte fått än "men din stackare, har du inte fött än?!" osv...välment men blir lite tjatigt och jobbigt att ständigt påminnas.

4 kommentarer:

Tova sa...

Aha! Haha vad roligt, jag gjorde tvärtom, flyttade från Härnösand när jag började gymnasiet :)
Men min familj bor kvar där och jag hälsar förstås på då och då.
Vi tänkte faktiskt åka denna vecka och "visa upp lillen", men det blidde inte så...

Oj, så slemproppen har gått, det var ju skönt iaf! :) hoppas det drar igång snart... hur gammal är du förresten?

Martina sa...

Ja jag hoppas våra knyten kommer snart jag med, men du kanske redan åkt in nu :) just idag är jag 10 dagar över tiden och allt känns piss, orkar inte städa och dona mer här hemma nu.

Lycka till du med
Kram

Maria sa...

slemproppen! Spännande! Min slempropp gick när värkarna började för mig...
Hoppas på bebis inom snar framtid! =)

Kram

Evelina sa...

Hoppas er bebis kommer snart!

Du får visa vad du köpte på Blingo partyt. TYcker deras senste kollektion var riktigt snygg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...