onsdag 13 december 2017

2a advent julmarknad!

Hej Lucia! 
Idag har jag sett Luciamorgon bara, barnen har inte varit med i något tåg i år. Rensat skåp, dansat och jobbat kväll... Min dag. 

I söndags 2a advent jobbade jag delad tur. Hann på mina lediga timmar se lite GoT och vila lite innan mamma och pappa kom förbi och fikade, de tände andra ljuset med Tiril. 


Sen tog vi också tillsammans med dem en sväng på julmarknaden i mysiga Östanbäcken, de gamla kvarteren här i Härnösand. Jättemysig marknad och miljö, men GALET mycket folk så det var svårt att se allt. Barnen såg nog mest bara rumpor tyvärr! 


De hade alpackor/lamor (?) man fick kika på så det var ju kul för barnen iallafall

Sen skjutsade M och barnen upp mig till jobbet igen för kvällspasset. En mysig dag som avslutades framför TV:n igen. Less på jobbkvällar nu, vill ja lite jullov! 

Och det vill barnen med!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...