fredag 5 juli 2013

Nu är det semester!

Woohoo nu har vi gått på semester!!! Känns galet skönt, fast varken jag eller Mattias riktigt fattat än att vi inte ska jobba på flera veckor...;) Idag har jag varit igång hela dagen, vaken sen 4.50, intensivt på jobbet och efter, hade klätt mig alldeles för varmt i morse (var ju kallt då!) så höll på smälla av när jag promenerade hem, bara in i dusch och svalka av sig och hoppa i nåt svalare, sen hämtade jag barnen på dagis och fick dessutom glass! ;) Sen hem, lagat mat och röjt undan, duschat barnen och grejat på, mina fötter värker...
 
Nu har den här killen gjort sin sista förskoledag, känns rätt vemodigt kan jag säga, han har ju trivts så himla bra och framtiden känns så oviss, hoppas att han kommer fortsätta få trivas på nya "skolan"! :'/
Sommarlovsben har han i alla fall redan fått, har nu hela 3 plåster på benen ;)
 
Ser fram emot sköna härliga veckor med massa familjemys!!!!!!
 
Dagens middag blev inte ryggbiff, utan bogbladsstek kokt i äppeljuice (med lök, morötter, timjan, lagerblad salt och peppar i), och till det ugnsrostad potatis, lök och morötter, kokta grönsaker och steksås, jättegott!
 
Nu har jag ett glas rött bredvid mig här och jag och M ska se på Morden i Midsomer. Äntligen semester!

1 kommentar:

Anonym sa...

så härligt med semester=)!! det kommer nog gå bra i nya skolan ska du se. ja Linn har gått med plåstre på knäna varje dag nu, slår hela tiden upp nya sår pluss att hon får nya sår.

fina bilder på barnen!

njuuut nu så mycket av semestern. kramisar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...