måndag 15 juli 2013

Loppisfynd!

Hej på er!
Vi är fortfarande på Hotell Hallstaberget och har det lugnt och skönt, ätit frukost på rummet och softar nu lite innan vi ska checka ut och gå ner på spa ett tag till innan vi åker hemåt. Haft det jätteskönt här! Bilder kommer! =)
 
Tänkte visa de senaste loppisfynden jag gjorde på Strömbacka Affärsloppis på väg hem från Fönebo. En jättefin loppis med en mixa av nytt och gammalt, mest inredning.
Jag kunde inte låta bli att köpa dessa tre vackra gamla kryddburkar...
 
 Och lådan de står på. =) Satte dem ute i hallen på vår sekretär.

 
Här kommer också lite blombilder jag tog för en tid sen, från våra rabatter. ;) Är kul med instagram, finns "alltid" tillfälle att fota och naturbilder gillar jag.





Nu ska jag mysa lite med maken innan vi ska checka ut! Ha en soft måndag ni semesterfirare, och jobba lugnt ni arbetsmyror!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...