onsdag 17 oktober 2012

Hela handen imorgon. =) Osså matsedeln. ;o)

Ja, tänk imorgon är det dax, Kiron fyller 5 år. Jag KAN INTE FATTA att jag varit mamma i 5 år, känns som om det var nyss han kom ut ur min mage (kejsarsnitt) och låg där insvept i sjukhusets täcke i sin pappas famn och försökte öppna sina mörka ögon och se den ljusa omvärlden, så mycket kärlek som översvämmade mig då och sen dess aldrig lämnat mig, livet totalt förändrat på ett klockslag...09.06 torsdagen den 18 oktober 2007.
 
Ikväll har vi slagit in paketen... Ja lite blandad kompott som ni ser. =) Soppåsen innehåller en trampbil! ;o)
Mattias favoritpresent, han skulle nog bra gärna vilja ha den själv, robot-dinosaurien.
Imorgon kommer vi väcka Kiron med paket och sång. Han har verkligen längtat efter dagen D...=) Jag hoppas att han får en toppendag, blir en del besök, och sen barnkalas med Wall-e/Rymdtema på Söndag!
 
Här har ni veckans matsedel...Mycket snabblagat men vi har mycket på gång också. Jag jobbar ju 50 timmar denna vecka så tiden är knapp ändå.
 
Tecken på förvirring? M ställde in juicen i glas-skåpet istället för kylskåpet.
 
Vi har sett lite Greys Anatomy ikväll...Jag är trött och rätt illamående efter för lite sömn och vi ska lägga oss nu.
Stor dag imorgon!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...