torsdag 21 juni 2012

Svensexa och stugmidsommar!

Nu är vi i stugan, efter mycket grejande idag, vi kom upp kring 19-tiden, med trötta och gnälliga men samtidigt uppspelta ungar (och katter). M hämtade ut klänningen och ringarna idag, allt var perfekt, måste bara bestämma skorna till klänningen (beror på längd...) Sen har vi varit och storhandlat både inför midsommar och en del för bröllopet...Jag ska förresten provlaga en av rätterna till bröllopet imorgon. Förberett redan, då det ska ätas kallt. =) Sen barnen somnat har vi grejat med varsina strul, M med vattenpumpen här uppe och jag med det trådlösa internet. ;o)

Imorgon blir det traditionellt firande på Valasjö camping, sill-lunch och senare middag med mamma o pappa. Blir nog trevligt!

Här kommer så äntligen bilderna från svensexan!   =)

Han fick göra lite olika uppdrag, bla. tigga sig till en ros. Sen gjorde Ia honom nervös genom att lämna honom vid flygfältet en stund, hehe.
Deltagarna i svensexan dök upp lite allt eftersom, här kommer Ms lillebror Mats!
De for till Sundsvall för lite roliga uppdrag, bla. sten sax påse med okända kvinnor. ;) Han fick också fota lite olika prylar, hund som liknar mig m.m. hehe.

De for på Himlabadet i Sundsvall, där M fick prova på att surfa, han var skitduktig såg jag på film, tyvärr fick de inget foto när han stod på brädan, endast film, så ni får nöja er med "ligg"-foton. =)

Deltagarna från vänster Mattias, M  s lillebror Mats, bästa vännen Daniel, svågern Thomas, och längst fram gamla vännen Niclas. =)
Middag blev det ju också, på Bishops Arm´s..
Mattias hade en fantastisk dag och mådde därefter på söndagen, haha! Han och lillebror ramlade väl in kring 3.30-tiden på natten då jag redan sovit ett par timmar. =)
Nu hoppas jag att ni får en riktigt fin midsommar alla vänner, kram på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...