lördag 16 juni 2012

Svensexa, gräsänka och badpremiär!

Ja...idag har jag jobbat 7-16, och under tiden blev M hämtad till sin svensexa, av Ia som skjutsade honom på sina första uppdrag. =) Det lät som om de skulle hitta på mycket skoj. Hoppas min älskade toffelhjälte har kul!
På väskan står det "TOFFEL anställd av Hanna Kjönberg AB", haha tyckte jag var fyndigt!
 
Barnen sover hos farmor sen igår, därför är jag nu helt ensam hemma...riktigt skönt, det är inte ofta! Jag gjorde ett Zumbapass och åt sen middag, nu ska jag snart hitta på nåt annat kul, ta en cider och sy lite förmodligen, se klart på filmen "Changeling" från igår, sen kanske streama en film senare ikväll. Får väl se när sambon ramlar in, tur jag börjar 13 imorgon.  Och vi får säkert nån nattgäst också. =)

Igår var det nog sommarens hittills varmaste dag!
Vi tog fram poolen för första gången i år, till barnens lycka.
Kiron har fått ett vattengevär som han använder flitigt...och vårt lilla äppelträd står i blom!
Skruttan hon fick en gräsklippare istället...och  ja det är pyjamas de har på sig. ;o)

Nej nu till något annat, vill hinna med mycket relax ikväll! =)

1 kommentar:

Maria sa...

Kul med svensexa! :)

Vilket lyx att ni haft så varmt väder...väntar fortfarande på böljande hetta och bad i pool...ser inte så lovande ut ..... :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...