torsdag 29 januari 2009

Föräldragruppsträff och mer

Hej igen!!

Som jag skrev tidigare så kom 4 av tjejerna i föräldragruppen med barn till oss idag, var bara 2 som inte kunde vara med. Vi babblade en massa barnprat som det alltid blir, och ungarna var helvilda och överallt. Festade på Morotskakan! Visar inga närbilder på de andras barn, så mest Kiron-bilder...=)


Linda Jessica och Kiron!

Linda läser för Kiron och Olle.


Ylva, Ida och Jessica
Efteråt for vi en snabbis på Erikshjälpen, bytet blev lite ljusblå trikåtyg, och två gamla sömnadtidningar med mönster! =)
Hem och lagade pasta och köttfärssås och ringde Ia...Hon och barnen skulle ev. komma förbi ikväll, men hon svarade inte. Hon ringde strax upp och berättade att Molly spytt precis när vi ringde, stackars! Så vi ställde in vår "träff". Håller tummarna för att det inte är magsjuka!
Efter vi ätit och jag duschat kom min lillebror Johan och hans tjej Jennie förbi, de hade varit i Birsta och shoppat. Kiron fick ett par jättefina grå jeans av dom i "för alla Hjärtans Dag-present. Har jag berättat att Johan är Kirons fadder? Det är även Mattias bror Mats.

Den här vill jag köpa till Kirons lekrum och fylla med leksaker, nu ligger allt i två korgar och är krångliga att få tag i...
Gäst/lekrummet är inte färdigt ännu, även om det är mycket finare än förut!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...