lördag 26 september 2015

Sprayfärg, skräckis och barnloppis.

Hej! Nice med ledig helg!!! =P Igår var hela familjen extra trötta tror jag så det blev en lite extra jobbig "hell hour"innan maten var klar. Men sen så kändes det bättre. ;) 
Mattias köpte med sig en fredagsbukett, till en vas som jag sprayat förra veckan. Jovars var vasen ganska fin som den var innan men jag vill ha mer det där pastelliga. ;) 
 Såhär kan det se ut om jag får ett litet ryck halvsent på fredagskväll och inspirationen faller på. Klippte dock bara ut det jag "hade i huvudet" och sen såg jag och M en efterlängtad skräckis...

Insidious chapter 3! Den var lagom läskig och gav en del rysningar. ;) 


Idag har jag, broren och lillBobbis varit på barnloppis! Jag var bl.a. ute efter lite extra ytterkläder till barnen och hittade också mycket av det jag sökte. =) Mest till Kiron. 
Nu ska jag sätta mig och sy ändring på ett par brallor till Mattias, vi ska på Flower Power-fest ikväll och barnen ska vara med farmor. =) Ha en fortsatt fin lördag! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...