torsdag 24 september 2015

Fräsch frisyr!

Hej på er! En låååång dag är äntligen över, jag har suttit och onödig-datat en timme sen jag kom hem... Men nu blir det strax sängen. Sov alldeles för lite inatt och hade fullt upp i förmiddags före jobbet (började 12) eftersom jag skulle vara hårmodell hos Attityd Övre Storgatan, för Ia såklart. =) Jättekul att göra och skönt att bli ompysslad men hann ju inte sova nåt extra;).. De hade en vidareutbildning idag och alla "modeller" klipptes i samma frisyr, uppklippt. 

Jag blev jättenöjd! Behållit längden (ja minus några centimeter då) men håret ser tjockare ut! Dock förstördes Ias fina föning på promenaden hem, fukt och blåst ute. Men iallafall. 


Resten av dagen har spenderats på jobbet, trött som en mört och väldigt ont i rygg/axlar speciellt nu på kvällen men det har gått. Men  nu blir det sängen! Det är ju som alltid så svårt att varva ner efter nattjobb även om jag är jättetrött. Godnatt på er! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättesnygg frisyr Hanna, passar dig verkligen jättebra =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...