onsdag 8 april 2015

Stugpremiär och home alone!

Äntligen har vi haft årets stugpremiär! =) Igår packade vi in oss och en massa prylar i bilen och for upp till stugan, Mattias var ju och städade ur den i måndags. 

 Som vanligt är känslan där uppe underbar! Vi har bara slappat järnet (förutom M då som ofta hittar på nya saker att fixa med där uppe, på gott och ont ;)). 



Isen har börjat släppa och idag har det blåst storm nästan där, så vi har mest varit inomhus. Slappat som sagt. 

I eftermiddag åt vi hos mina föräldrar innan vi for till Härnösand och handlade, och M och barnen släppte sen av mig hemma innan de vände tillbaka mot stugan. Jag ska jobba de två kommande dagarna men de ska vara kvar där, de har ju påsklov! 
Själv har jag städat, tränat och sen i min ensamhet sett lite rysare jag sett förut (från 2002) men den var faktiskt lite läskig när man satt själv, haha! "Fear of the dark".
Godnatt, hoppas kunna somna gott trots tomt hus! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...