onsdag 1 april 2015

15 år tillsammans!

Hej! 
Idag är det 15 år sen jag och Mattias blev ett par. =) Galet! Jag är en lyckligt lottad kvinna!  
Jag älskar denna man djupt ifall nån undrade! =P ;)  


Vi har tänkt fira litegrann imorgon med sånt vi gillar som räkor ost och kex, funderade på nåt annorlunda men varför avvika från ett vinnande koncept? 
Mattias hade med sig en bukett blommor hem till mig när han slutat. 

Jag och Tiril hade en till mysig soft dag. Jag fick äntligen sova ut, vi behövde nog sova både jag och Tiril. 
 Hon har inte haft feber idag så hon orkade leka lite mer, fortfarande väldigt snuvig dock. 
Jag har suttit ute och läst lite, så nice efter några dygns skitväder. 

Tiril kom också ut i solen en stund, tills det blev för jobbigt.

Mamman pysslar, som ofta! 

Fulsöta retrohöns!




1 kommentar:

Maria sa...

Skönt att det går åt rätt håll för Tiril! Och stort Grattis till er 15-års dag!
Supersöta retrohöns! Mitt pysslande har lagts på hyllan för ett tag sedan...vet inte när jag ska få den inspirationen tillbaka....

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...