onsdag 22 april 2015

Buzzar Dove Deeply Nourishing!

Jag fick för några veckor sen hem ett paket från Buzzador! Jag blev en av testpiloterna till nya Dove Deeply Nourishing duschkräm, med 1/4 fuktighetskräm. Den är framtagen för att vara Doves mildaste formula någonsin och helt fri från uttorkande ingredienser.
Jag har nu provat den i några veckor och jag måste säga att den fungerar. OM jag ska hitta något att klaga på är det att jag tycker att den luktar något starkt men det är inte något som sitter kvar efter avsköljning. 
Känslan efter duschen är inte lika torr och stram som med tidigare duschkrämer jag använt och känslan är ren och mjuk. Den är dryg och känns krämig och lyxig när man använder den! 
Jag kommer nog att köpa denna till mig själv vid tillfälle för att fortsätta få samma sköna känsla efter duschen. 

Under hashtagsen #mjukiduschen #ilovedove och #buzzador kan du på instagram, facebook och Twitter läsa mer om vad andra testpiloter tycker. 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...