tisdag 21 april 2015

Bikiniväder, mer besök och veckomatsedel v.17.

Hej!
Här har det varit kanonvarmt idag, bikinin åkte på! Underbart! Herregud vad jag längtar till sommaren. Synd bara att nu skulle det bli lite sämre väder igen. =( 

Kiron har varit något orkeslös idag med men piggare iallafall. Han ska på skolan imorgon är de tänkt. 
Tiril ville blåsa såpbubblor när hon kom hem. =) 


Lagom till middagstid fick vi besök av svärfar och Carina (de skulle gratta mig), så de åt med oss! Korv och makaroner, enkelt och vardagsgott. 
Toksöta Lakris! 

Jag fick en whisky! Tjoho nu har jag en egen och kan bjuda Mattias istället för tvärtom hela tiden. ;) 

Sist men inte minst veckans matsedel! Jag är ledig i helgen så har planerat in tjälknöl, var superlänge sen sist. Tror det blir nån svampsås till den... Men först blir det nu jobb två kvällar! Kväll imorgon, delat torsdag, dag fredag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...