söndag 15 september 2013

Surströmmings/kräftskiva med stora familjen!

En fin helg är slut!
Igår var vi hos mina föräldrar för surströmmings/kräftskiva. Längtat! Alla vi 4 syskon var där (minus fostersyskon!) med familjer (Johans styvdotter Hannis saknades dock). 15 pers, 10 vuxna och 5 barn. =)
 Mina syskon är alltså: lillebror Johan (syns överst bilden till vänster), med sin Kikki och lill-Robin. Storasyster Maria (överst bilden till höger) med sin Thomas och barnen Moa & Wilma. Och storasyster Anki (syns på båda nedre bilderna.) med sin Tobbe.

Blev en trevlig dag och kväll, massa god mat och gott att dricka! Första gången på åratal som jag drack San Francisco!

På kvällen förflyttade vi oss in i uterummet, lite varmare och mindre flugor.
 Idag sen vi kom hem har vi mest sett film, bla. Hotell Transylvanien, den var jätterolig tyckte hela familjen! Snipp snapp snut så var helgen slut!
Nu inleder jag mina nattveckor på jobbet, önska mig lycka till!


2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken härlig helg, måste vara underbart att vara sån stor familj o kunna ses så där=)! surströmming o kräftor, det är bara såå gott ju=). fina o härliga bilder!

Lycka till på jobbet!! är inte avundsjuk, jag sussar gott om nätterna kan jag tala om;-).

kram!!

solokatt76 sa...

Åhhh vad mysigt!! Och gott!!! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...